LoWi Administraties is een administratiekantoor voor de ZZP'er en het midden- en kleinbedrijf dat er op is gericht om ondernemers te ontzorgen van hun administratieve en fiscale verplichtingen. Wij zijn gevestigd in Almere maar wij leveren onze diensten aan het hele land door onze digitale werkwijze.
"Mijn passie ligt in het ondersteunen van ondernemers bij hun administratieve en fiscale verplichtingen, zodat ze zich kunnen concentreren op de kernactiviteiten van hun bedrijf. Het geeft me veel voldoening om ondernemers te ontzorgen en hen te helpen bij het overwinnen van obstakels op dit gebied. Door mijn expertise en toewijding draag ik graag bij aan het succes en de groei van hun onderneming."
Ons doel is om ondernemers te ontzorgen van hun administratieve en fiscale verplichtingen, zodat ze zich volledig kunnen richten op waar het echt om draait: ondernemen!
Ons werk is onze passie, onze grootste drijfveer. Het is de reden dat we elke dag weer doen wat we doen. Ons werk daagt ons uit beter te worden en meer te kunnen betekenen voor de klant.
Waarom kunt u op ons rekenen? Omdat ons bedrijf veel meer is dan slechts een onderneming. Wij spannen ons dagelijks tot het uiterste in om uw administratie bij te houden, omdat we geloven in een respectvolle en persoonlijke benadering waarbij de ondernemer centraal staat.